tähtiharja KJ
Viestien lukumäärä : 71 Join date : 02.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Äidin kasvimaalla, raparperin alla
| Aihe: Foorumin uudistusehdotukset Ke Marras 04, 2009 5:11 pm | |
| En ollut varma, minne tämä pitäisi tunkea, joten laitoin tämän tänne. Eli jos sinulla on jokin ehdotus foorumin parantamiseksi, ilmaise se tässä topicissa. | |
|
limppu
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 05.11.2009 Paikkakunta : kysy, en pure :D
| Aihe: Vs: Foorumin uudistusehdotukset La Marras 07, 2009 5:42 pm | |
| No tänne foorumille voisi tulla vaikka; Ruinaus- osio Risut ja ruusut- osio.
Minun mielestäni muuta ei sitten tarvittaisi ainakaan tähän hätään, ja toivoisin että tänne tulisi niitä värimahdollisuuksia, eli jokainen käyttäjä voisi laittaa oman värinsä tälle foorumille. Toivon että ymmärsitte? | |
|
tähtiharja KJ
Viestien lukumäärä : 71 Join date : 02.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Äidin kasvimaalla, raparperin alla
| Aihe: Vs: Foorumin uudistusehdotukset La Marras 07, 2009 5:54 pm | |
| - limppu kirjoitti:
- No tänne foorumille voisi tulla vaikka;
Ruinaus- osio Risut ja ruusut- osio.
Minun mielestäni muuta ei sitten tarvittaisi ainakaan tähän hätään, ja toivoisin että tänne tulisi niitä värimahdollisuuksia, eli jokainen käyttäjä voisi laittaa oman värinsä tälle foorumille. Toivon että ymmärsitte? Mitä tarkoitat ruinausosiolla? Keppihevosten ruinauksen voi hyvin hoitaa täällä. | |
|
Digg Admin
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 25.10.2009 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Foorumin uudistusehdotukset Ma Marras 09, 2009 3:50 pm | |
| Olen miettinyt sitä ulkoasu mahdollisuutta, mutta tässä foorumitarjoajassa sitä ei ole mahdollista toteuttaa.
Mutta menkääpäs lukemaan "Ylläpito tiedoittaa"! ( Siellä on eräs köyhä idea á la Digg ) | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Foorumin uudistusehdotukset | |
| |
|