| Koulutopic | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Z KJ
Viestien lukumäärä : 54 Join date : 29.10.2009
| Aihe: Koulutopic Ti Marras 03, 2009 3:38 pm | |
| Tänne jutustelu koulunkäyntiin liittyen. Mitkä ovat lempiaineitasi? Lähestyvätkö kokeet? Vai oletko juuri saanut harvinaisen loistavan numeron? Kaikki pulina koululiikunnan raadollisuudesta aina maantiedon pistareihin tähän! | |
|
| |
limppu
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 05.11.2009 Paikkakunta : kysy, en pure :D
| Aihe: Vs: Koulutopic Su Marras 08, 2009 11:30 am | |
| Yhyy, meillä on viikon päästä maanantaina sellanen Kooper- testi.. En tiiä kirjotinko oikein, mutta ajattelin että se kirjotetaan noin. Ja torstaina meillä on OPOO .. Se on kiva aine, koska me saadaan lilluu kaikilla foorumeilla.. <--- Hihihhii, nyt mä lesoon vähän teille ^^ | |
|
| |
Lowie
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 07.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Vantaa, Hakunila
| Aihe: Vs: Koulutopic Su Marras 08, 2009 4:43 pm | |
| no joo, tällä hetkellä tosi helppoo koulussa, ei yhtää 8 +sain maantiedon lajintuntemus kokeesta 10 huomenna äikän kielioppikoe, ihanaa... | |
|
| |
Brenna
Viestien lukumäärä : 13 Join date : 25.11.2009
| Aihe: Vs: Koulutopic Ke Marras 25, 2009 9:22 pm | |
| Ooo. Tetissä ollaan lounasravintolassa ja huomenna viimeistä päivää. Hypin riemusta, ei tule kuuden tunnin työpäiviä ja neljän tunnin tiskaamisia ikävä. Never! :'D Hah, minun halvat huvini tuntien välissä on kyylätä koulun komeimmat pojat. Sekä tietysti ärsyttää yhdeksäsluokkalaisia mokkerina. No, ei siinä mitään mutta valitettavasti olen iskenyt silmäni yhteen älyttömän ihanaan poikaan, joka on ysillä, ei jessus, ei tule mitään! Pst. Tänne täytyy tehdä joku rakkaustopikki kanssa! | |
|
| |
Veihaivei
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 25.11.2009 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Koulutopic To Marras 26, 2009 6:37 pm | |
| Itse sain nytten raamattuvisasta 8 + ja pääsin joukkueeseen. Toisesta uskonnonkokeesta sain 10 -. Sain tänään myös fysiikan kokeen ja sain 9 + ja historian kokeesta 9 ½. Aika hyvin. Huomenna on matikan koe ja ensi viikon tiistaina on fysiikan koe ja ens torstaina enkun koe. Kokeita on nyt aika paljon, mutta ei se mitään. Lempiaineeni on liikunta,musiikki,käsityöt,englanti ja maantieto. | |
|
| |
Dionne
Viestien lukumäärä : 35 Join date : 03.12.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Hyvinkää
| Aihe: Vs: Koulutopic To Joulu 03, 2009 10:47 am | |
| Hui kauhistus kun järkytyin että sain kokeesta numeron 10- .. Ihme ja kyllä, saksan 6 sivuisesta kokeesta. o__o Joo olin "lievästi" pyörtymäisilläni kun tuon numeron huomasin, yleensä numeroni kieppuvat siinä 8-9 välillä mutta että kymppimiikka. No miun lempiaineeni on saksa ja englanti, liikunta, kuvaamataito ja käsityö. :> | |
|
| |
Z KJ
Viestien lukumäärä : 54 Join date : 29.10.2009
| Aihe: Vs: Koulutopic Ke Joulu 23, 2009 7:17 pm | |
| Joululoma Ihanaa. Sain mielestäni ihan kohtalaisen todistuksenkin.
Viimeinen muokkaaja, Z pvm Ma Joulu 28, 2009 5:11 pm, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Veihaivei
| Aihe: Vs: Koulutopic To Joulu 24, 2009 2:33 pm | |
| Minkälaisen keskiarvon saitte todistukseenne? Mie sain 9,33 ja olen tyytyväinen. | |
|
| |
piirto
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 12.12.2009
| Aihe: Vs: Koulutopic Ma Joulu 28, 2009 12:33 am | |
| öh.. mä sain viime kokeest mun parhaan numeron :DD 7 1/2 joo tiiän surkee... mut.. täytyy opiskel poniravikortille | |
|
| |
Veihaivei
| Aihe: Vs: Koulutopic To Tammi 21, 2010 6:28 pm | |
| Huomenna matikan koe...-.- En jaksaisi lukea siihen millään, no onneks oon kuitenkin ihan hyvä matikassa..Ja sen jälkeen ihana viikonloppu. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Koulutopic | |
| |
|
| |
| Koulutopic | |
|