| Pölinää vol 1. | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tähtiharja KJ
Viestien lukumäärä : 71 Join date : 02.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Äidin kasvimaalla, raparperin alla
| Aihe: Pölinää vol 1. Ma Marras 02, 2009 2:33 pm | |
| Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä. | |
|
| |
Digg Admin
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 25.10.2009 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. La Marras 07, 2009 11:27 pm | |
| Koska olen admin, saan luonnollisesti leijua missä vain milloin vain kenen tahansa kanssa.
Torstaina oli elämäni onnellisin päivä ~ la di da daa | |
|
| |
tähtiharja KJ
Viestien lukumäärä : 71 Join date : 02.11.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Äidin kasvimaalla, raparperin alla
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. La Marras 07, 2009 11:40 pm | |
| - Digg kirjoitti:
- Torstaina oli elämäni onnellisin päivä ~ la di da daa
Saanen udella miksi? Eikunniin, ratsastustunti...? | |
|
| |
limppu
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 05.11.2009 Paikkakunta : kysy, en pure :D
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Su Marras 08, 2009 11:28 am | |
| Mä en saa suklaata, ja jokuouto nyyppä tuli kyselee multa eilen huumeita ;( | |
|
| |
tähtiharja KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Su Marras 08, 2009 7:34 pm | |
| Tietsikan hiiri päätti lopettaa tottelemisen. Ainoa toimiva hiiri, jonka löysin on todella, todella ufo. Tämmöinen kapistus siis on kyseessä. Toimii ihan hyvin, joskin vaati hieman totuttelua... mutta mieluummin kyllä käyttäisin jotain toista hiirtä... | |
|
| |
crazymushroom
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 29.10.2009 Paikkakunta : Lappohja
| |
| |
Digg Admin
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Su Marras 08, 2009 8:23 pm | |
| NO kyllä se ratsastuskin kivaa oli ...
Mutta se mitä miulle tapahtui on paljon ihanempaa !!! 8----------D | |
|
| |
crazymushroom
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 29.10.2009 Paikkakunta : Lappohja
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ma Marras 09, 2009 2:52 pm | |
| jepjep. nyt nauran taas kippurassa tolle hiirelle . mut oli myöhä nii mode ei jaksanu olla tuplapostailematta. itse ei saa sitäpaitsi keksiä sääntöjä, sehän on säännöissä itsekehittelemissäni köhköhköh | |
|
| |
Digg Admin
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ma Marras 09, 2009 3:47 pm | |
| Moderaattoreiden täytyy olla esimerkillisiä, eimerkiksi tämän olisi voinut laittaa YV:llä -_______________- Admininkin täytyy nipoa ~ | |
|
| |
Z KJ
Viestien lukumäärä : 54 Join date : 29.10.2009
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ma Marras 09, 2009 7:12 pm | |
| Diggeriini, älä kiusaa, Zetaliini kohta halkeaa uteliaisuudestaaaa. Kerrokerrokerro *puppyface* | |
|
| |
Z KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ti Marras 10, 2009 3:13 pm | |
| Hih, mulla taas menee tuon kepparin kanssa ihan kohtalaisen hyvin. Korvat ovat nyt paikallaan, ja otus on täytetty. Harjakin on puolessa välissä, ja keppi sahattuna. Vielä pitäisi enää siis laittaa silmät ja merkit, tehdä harja loppuun ja kiinnittää keppi :> | |
|
| |
Digg Admin
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ti Marras 10, 2009 5:59 pm | |
| Enhän minä tätä herjaamisella tarkoita, mutta Kaura ei välttämättä ole maailman omaperäisin nimi. Mutta asiasta kahdeksanteen, Z, minä en valitettavat saa/halua/voi kertoa tätä suurensuurta massiivista salaisuutta. Minkälainen tyyppi teille tulee minus ta m i e l e e n ? Saa k ertoa vapa asti, ei täst ä voorusta niin helpolla pois potkit a. h e h m i t ä u p e a a k i r j o i t u s t a . | |
|
| |
tähtiharja KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ti Marras 10, 2009 6:09 pm | |
| Noh, siitä jokatapauksessa tulee Kaura. Mutta saatan keksiä jonkun "lisänimen".
edit: Jee! Sain taivuteltua iskän tilamaan mulle ebaysta Emilie Autumnin levyn. *onnesta soikea | |
|
| |
Veihaivei
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 25.11.2009 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. To Marras 26, 2009 6:42 pm | |
| Vein koiran pitkälle lenkille ja Emppu tuli mun kanssa. Käytiin tallilla hoitamassa shettiksiä ja tekemässä kaikkea muuta kivaa.
Mitä muuten toivotte joululahjaksi? Itse toivon: -Issikkavaellusta -rahaa -muumikirjoja -bodyshopin ihonhoito pakettia -kaikkea kivaa -en keksi muuta | |
|
| |
Z KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Pe Marras 27, 2009 3:33 pm | |
| Mä toivon lähinnä: Kynsitarvikkeita (esim. lakkoja, tarroja ym. sälää) Ratsastushousuja Suklaata Lahjakortteja eri kauppoihin Kirjoja Yöpaitaa Jotain kivaa DVD:tä | |
|
| |
Dionne
Viestien lukumäärä : 35 Join date : 03.12.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Hyvinkää
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. To Joulu 03, 2009 10:43 am | |
| No tuon Tähtiharjan hiirelle hajosin aivan totaalisesti. Lainaisikos joku liimaa? :'D Hmm, no mulla loppuu patterit meidän langattomasta hiirestä, aivan näillä sekunteilla. 8< Daadaa olen iloinen. Muoks // En toivo mitään joululahjaksi, paitsi rahaa ensivuoden ratsastusleiriä varten. | |
|
| |
tähtiharja KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. To Joulu 03, 2009 3:55 pm | |
| Tää hiiri on oikeastaan todella helppokäyttöinen. Kyllä se sitten sujuu, kun sen oppii. | |
|
| |
Dionne
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. To Joulu 03, 2009 6:07 pm | |
| | |
|
| |
Digg Admin
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Pe Joulu 04, 2009 9:33 pm | |
| stoooun bai stoounn ... toi on vaan niin ihana biisu <3
Se soi tuolla taustalla ~ | |
|
| |
tähtiharja KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. La Joulu 05, 2009 8:49 am | |
| - Digg kirjoitti:
- stoooun bai stoounn ... toi on vaan niin ihana biisu <3
Se soi tuolla taustalla ~ En voi muuta sano kuin: Hii! No tottakai se on hyvä biisi kun se on mun suosikki, ja mullahan tunnetusti on hyvä maku (lauantai-aamuna kello 9 juttuni eivät ole maailman parasta kuunneltavaa...) Harmittaa kyllä kun se emiillie ootumi opheelikkia ei vieläkään suvainnut saapua maminsa syliin sieltä ameerikasta. Niin ja se ettei sillä levyllä ole tuota biisiä. Edit: Tämä väsynyt apina täällä tahtoo jatkaa selittämistä, muttei keksi mitään muuta sanottavaa kun "höö". Hööhöö. Sekosekosekoseko... | |
|
| |
Dionne
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Su Joulu 06, 2009 11:13 am | |
| Oletteko muuten käyneet katsomassa tuota Houkutus - sarjan uusinta leffaa, siis Uusikuuta? Jos olette, niin mitä tyksitte? (Itse olen käynyt katsomassa 2 kertaa.. )Daaddaa. Hei tietääkös kukaan milloin kyseinen leffa tulee DVD'nä? Meni vähän ohi. | |
|
| |
Digg Admin
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ma Joulu 07, 2009 3:24 pm | |
| ahihihih, äiti dumppas mut viikoks yksin kotiin, kun se lähti toimittamaan jtn. Hesaan.
olen sit vaan isän "armoilla". Isä on kyl ihan paras tyyppi, ei huuda mistään ja on tosi hauska. Saa mennä pual 11 nukkumaan ja ruoka o älyhyvää. Saan roikkua koneella lähemmäs 6 h, ei tarvii tiskaa, ei siivota ei ess pedata sänkyä.
Tää on niin ihunaa! | |
|
| |
Veihaivei
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Ti Joulu 15, 2009 7:07 am | |
| Nukuin yöllä kolme tuntii ja loput valvoin, kun ei nukuttanut. -.- Kurkku tosi kipee,yskittä, nenä ihan tukossa... Koristelin yöllä pipareita. Ja kökötin keittiön lattialla ja luin vanhoja hevoshulluja. Oisin saanut jäädä tänään kotiin, mutta päätin kuitenkin kouluun mennä, koska muuten en saa mennä tallille. :/ Ja tänään on vuoden viimeinen koe, matikankoe. ;D | |
|
| |
tähtiharja KJ
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Su Joulu 20, 2009 8:55 pm | |
| Hooh, löysin suomenkielisen version Hijo De La Lunasta... niin ja RÄPPIVERSION! Hyi oikeasti mitä sontaa, tuo "räppiversio" siis. Näen painajaisia ensi yönä. Kyllä alkuperäinen on parhain! Saisi se Opheliac suvaita saapua, kestänyt jo yli kuukauden eikä se ole vieläkään tullut. Tämän siitä saa, kun tilaa levynsä ameriikoista. Aww, tuo kissa on niin söpö kun se nukkuu tuossa sängyllä. Kiviäkin kiinnostaa. | |
|
| |
Veihaivei
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. Pe Maalis 05, 2010 5:13 pm | |
| Tulin taas pitkästä aikaan käymään täällä, mutta eihän paljoa tekstiä ole juuri tullutkaan... Hei, käykääs äänestämässä mun sivuilla mun tallin parasta hevosta. Taidan tästä häippästä kirjastoon... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Pölinää vol 1. | |
| |
|
| |
| Pölinää vol 1. | |
|