Kangasturpa
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kangasturpa

Keppihevosista innostuneille, kiinnostuneille, hullaantuneille.
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?

Siirry alas 
+5
Lowie
tähtiharja
Wipucca.
Z
crazymushroom
9 posters
KirjoittajaViesti
crazymushroom

crazymushroom


Viestien lukumäärä : 37
Join date : 29.10.2009
Paikkakunta : Lappohja

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTo Loka 29, 2009 5:06 pm

Eli oma mielipiteenne siitä, mistä noista materiaaleista pidätte eniten ja miksi ?
Ja voitte vaikka ilmoittaa samalla että tykkäättekö enemmän suullisista vai suuttomista ?
:----D

Itse pidän eniten varmaan kankaisista suullisista. :---) I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtsunstable.webs.com
Z
KJ
KJ
Z


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 29.10.2009

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyPe Loka 30, 2009 8:42 am

Riippuu aika paljon siitä, miten taitavasti keppari on tehty, mutta jos ajatellaan kaikki nuo vaihtoehdot samantasoisiksi, niin sanon kyllä sitten minäkin kankainen, suullinen keppari. Puinen voisi tuntua vähän epäaidolta, ja kaupasta ostetuissa on aina tosi vähän valikoimaa. Muutenkin itse tehty tuntuu jotenkin, tärkeämmältä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Wipucca.




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 30.10.2009

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyPe Loka 30, 2009 3:24 pm

Ehdottomasti suullinen kangas. Mitä kivempi ja aidompi kangas, sen parempi.

En tykkää kaupan kepruista yhtään, ne on kaikki samanlaisia!!!! Exclamation Exclamation Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
tähtiharja
KJ
KJ
tähtiharja


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 02.11.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Äidin kasvimaalla, raparperin alla

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyMa Marras 02, 2009 2:54 pm

Kangas, ja mielellään suullinen. Puinen tuntuu todella epäaidolta.
Ja kaupan kepparit on yleensä... köhköh... jokseenkin... no, ei siitä sen enempää! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lowie




Viestien lukumäärä : 14
Join date : 07.11.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Vantaa, Hakunila

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTi Marras 10, 2009 8:17 pm

Sukka tai kankainen/suullinen. Ei mielellään puu- tai kaupankeppari sillä puinen on kauheen litteä, ja kaupan... niin hirveen yleisiä. Tosin muokatut kaupankepparit on supersöpöjä ja minulle ainakin samassa arvossa kuin kankainenkin Wink. Mutta kuitenkin eniten pidän kankaisista, ja huolella tehdyistä sukkaponeista I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.khthotten.webs.com
Veihaivei

Veihaivei


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 25.11.2009
Paikkakunta : Espoo

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTo Marras 26, 2009 7:07 am

Meiltä löytyy yksi puinen keppari ja olen ollut tyytyväinen siihen. En itse hirveästi pidä kaupan keppareista, koska kaikilla on samanlainen. Kankaiset kepparit ovat ihania ja sukkaisetkin, jos ovat huolella tehtyjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/kht-Myrskytuuli
Z
KJ
KJ
Z


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 29.10.2009

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTo Marras 26, 2009 7:59 am

Lowie kirjoitti:
Tosin muokatut kaupankepparit on supersöpöjä ja minulle ainakin samassa arvossa kuin kankainenkin Wink

Tosiaan, tämä unohtuikin omassa viestissäni mainita, eli nätisti ja huolella muokatut kaupan kepparit voivat kyllä olla nekin tosi hienoja. Itse en kuitenkaan usko koskaan ryhtyväni tällaiseen, ensinnäkin voi tulla hieman kalliimmaksi kuin kokonaan itse tekeminen, ja pelkään, että muokkaus menisi pahasti pieleen ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
tähtiharja
KJ
KJ
tähtiharja


Viestien lukumäärä : 71
Join date : 02.11.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Äidin kasvimaalla, raparperin alla

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTo Marras 26, 2009 4:10 pm

Z kirjoitti:
Lowie kirjoitti:
Tosin muokatut kaupankepparit on supersöpöjä ja minulle ainakin samassa arvossa kuin kankainenkin Wink

Tosiaan, tämä unohtuikin omassa viestissäni mainita, eli nätisti ja huolella muokatut kaupan kepparit voivat kyllä olla nekin tosi hienoja. Itse en kuitenkaan usko koskaan ryhtyväni tällaiseen, ensinnäkin voi tulla hieman kalliimmaksi kuin kokonaan itse tekeminen, ja pelkään, että muokkaus menisi pahasti pieleen ;>
Tottakai myös kaupasta voi saada ihania keppareita vaikka juuri tuunattavaksi yms.
Mutta yleisesti ottaen ne on sellaisia pinkkejä glitterhirvityksiä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Z
KJ
KJ
Z


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 29.10.2009

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTo Marras 26, 2009 4:14 pm

Totta. Kauppojen kepparit tuntuvat ainakin välillä olevan suunnattu väestölle, jonka keski-ikä on viisi vuotta. Toki sieltä ihan nättejäkin voi löytää, mutta useinkaan nämä kaupan keppareiden valmistajat eivät ole tulleet ajatelleeksi, etteivät kepparit ole vain pikkulasten leikkikaluja :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Emppu

Emppu


Viestien lukumäärä : 23
Join date : 25.11.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Espoo

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyPe Marras 27, 2009 4:35 pm

Minäkään en niin välitä kaupan keppareista, kun kaikki ovat ihan samanlaisia, ei mitään eroja niissä.
Tykkään kankaisista sekä sukkaisista, jos ovat hyvin tehtyjä ja persoonallisia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://freewebs.com/khtlemona
Dionne

Dionne


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 03.12.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Hyvinkää

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyTo Joulu 03, 2009 6:25 pm

No kaupan keppihevosista saa ihan hienoja, mutta olen suosinut kangas- ja sukkaotuksia. :>

Ja tuolle Lowien, ilmeisesti tuunatulle IKEA-kepparille olen menettänyt sydämeni. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
http://khtleijonamieli.w2.fi
Digg
Admin
Digg


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 25.10.2009
Paikkakunta : Tampere

Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? EmptyPe Joulu 04, 2009 9:15 pm

Tykkäilen ehdottomasti eniten suullisista-kolmipala-kankaista. Huh mikä sanahirviö ...

Mutta tämä sulatti sydämeni täysin, kun sain sen arvosteltavaksi. Otssaan lätkäisin B½, sillä tämä on ehkä söpöimpiä/lutuisimpi/ihaninpia/mahtavimpia/upeimpia/täydellisimpiä/uskomattomimpia/jumalattomimpia/kauneinpia/sanonkuvaamattomimpia ... mitä vielä ...

En voi käsittää, että joku on itse kutonut villasukan, johon on vielä muuttanut kaavaa niin, että hups-vaan-siihen-on-ilmestynyt-suu !!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.khtusvankukka.webs.com
Sponsored content





Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty
ViestiAihe: Vs: Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?   Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kangas,sukka,puinen vaiko kaupan ?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kangasturpa :: Keppihevoset :: Keppihevoset-
Siirry: